>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره دانلود آهنگ
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
دو شنبه 16 آبان 1385برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : امیر و خدا

با سلام خدمت عزیزان حس تنهایی من در این پست خواستم واستون یه سری آهنگ های فارسی , ترکی , استانبولی بزارم آهنگی که امیرتون بزاره دیگه توش حرف حدیثی نباید باشه  این آهنگ ها رو خودم خیلی دوست دارم و واستون گلچین کردم قابل توجه عزیزان اینو هم بگم که تعداد آهنگ فارسی 81 تا و تعداد آهنگ ترکی و استانبولی 117 تا که حجم این دو سری آهنگ بالایی 800 مگابایت بود که من به خاطر شما حجم اونا رو به 208 مگابایت کاهش دادم تا راحت تر دانلود کنید و با سرور قدرتمند چهار شرط آپلود کردم که شما عزیزان دل با سرعت بیشتری بتونین دانلود کنین من 32 تا آهنگ از این دو سری آهنگ به صورت پخش آنلاین تو وبلاگم گذاشتم تا شما بپسندین بعد دانلود کنین این 31 تا اهنگ انلاین که تو وبلاگ من پخش میشن تو این 2 سری آهنگ فارسی و ترکی استانبولی هست امیدوارم که پسندیده باشین.آهنگ ها واقعا فوق العاده هستن مخصوصا آهنگ هایی ترکی استانبولی از ترک زبانا هر کی دانلود نکنه واقعا از دست داده هموطنان فارسی زبان زود حسودی نکنن آهنگ هایی فارسی هم خیلی باحالن مخصوصا آهنگ دلنوازان و فاصله که من هر وقت گوش میکنم یاد بدبختیام می افتم ولی با این همه حال این آهنگها واسم کهنگی نداره هر وقت گوش میکنم باهاش حال میکنم دیگه بسه زیاد حرف زدم بریم سراغ آهنگا دوستان میتونن لینکهایی زیر رو اول رنگی کنن و بعد بدین صورت Ctrl+C کپی کنن و تو صفحه مرورگر بدین صورت Ctrl+V پست کنن و بعد دانلود کنن بازم هر کی نتونست دانلود کنه به ایدی پشتیبانیم پم بده یا مشکلشو تو قسمت نظر دهی به این پست درج کنه حتما رسیدگی خواهد شد یا علی و علی یارتون

   دانلود غیر مستقیم آهنگ ترکی استانبولی از لینک زیر تعداد 117

  http://www.4shared.com/file/FhFqtWw3/117.html

پسورد : hesetanhayi

       دانلود غیر مستقیم آهنگ فارسی از لینک زیر تعداد 81

  http://www.4shared.com/file/KYvKff8d/81_online.html

پسورد : hesetanhayi

 

توجه: چون این اهنگ ها رو من زیپ کردم شاید بعد دانلود برای باز کردنش باید برنامه زیپ داشته باشین من این برنامه رو هم اینجا گذاشتم میتونین دانلود کنین حجمش خیلی کمه و نصبش خیلی آسون ایشالا که موفق باشین. یا علی.

              دانلود غیر مستقیم برنامه زیپ از لینک زیر


  http://www.4shared.com/file/4SUGE2kA/wrar401.html
 



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 161613
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس